A mund ta ngadalësojë kafeja plakjen? Studimi zbulon proteinën që

0%

Kafeja prej kohësh është lidhur me një rrezik më të ulët për disa sëmundje kronike, ndërsa një studim i ri sugjeron se përbërësit bioaktivë të saj mund të kenë rol në mbrojtjen e qelizave nga dëmtimet që lidhen me moshën.

Sipas studiuesve, polifenolet dhe përbërës të tjerë të kafesë mund të aktivizojnë proteinën NR4A1, e cila ndihmon në mbrojtjen e qelizave nga inflamacioni, stresi oksidativ dhe dëmtimet e lidhura me plakjen.

Megjithatë, ekspertët theksojnë se hulumtimi është kryer deri tani në modele qelizore dhe se ende nuk ka prova të drejtpërdrejta se pirja e kafesë e ngadalëson plakjen apo parandalon sëmundje si Alzheimeri.

ADVERTISEMENT

Gjeni Hapësirën Tuaj Këtu

Rezervoni këtë hapësirë për sponsorizimin tuaj editorial.

Reklamo Këtu

Studimet e mëparshme kanë treguar se plakja biologjike mund të ndikohet pozitivisht nga zakone të shëndetshme si aktiviteti fizik, shmangia e duhanpirjes dhe një dietë e ekuilibruar e pasur me ushqime bimore. Vëmendje të veçantë kanë marrë polifenolet, përbërës natyralë që gjenden në fruta, perime, arra, çokollatë të zezë, çaj, vaj ulliri dhe kafe. Sipas autorit kryesor të studimit, dr.

Stephen Safe nga Universiteti Texas A&M, mënyra e ushqyerjes dhe stili i jetesës mund të ndikojnë në mënyrën se si organizmi plaket. Ai ka theksuar se njerëzit që jetojnë në të ashtuquajturat “Zona Blu”, si dhe ata që konsumojnë rregullisht kafe, mesatarisht jetojnë më gjatë dhe kanë më pak probleme shëndetësore të lidhura me moshën. Sinjali – aty ku e vërteta flet para lajmit!

Burimi: sinjali.com